CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI

Ir abajo 
+3
Humbolch
SanxuA
giri
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDc Abr 28, 2010 12:24 pm

PARTIDA DE LLIGA

ARIAN VS GIRI

CONDES VS LAGARTOS

AVUI A LES 16:35
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDc Abr 28, 2010 1:57 pm

Mamons!

Jo tenia que estudiar....
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDc Abr 28, 2010 2:28 pm

Partida molt interessant....
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDc Abr 28, 2010 3:22 pm

mol interesan ia u crec
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDc Abr 28, 2010 3:37 pm

Promet Molt! sobre tot despres d'haver estat varis matins al cotxe en direcció a la uni, debatint amb l'Arian diferents llistes! xD

Quina hauras escollit? txananannaaaa
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDc Abr 28, 2010 4:12 pm

al final anira am la primera k se li va pasar pel cap.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDc Abr 28, 2010 7:37 pm

Uiiii... no se no se.. la ultima que va fer al meu cotxe era mooolt bona!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 2:43 am

bueno pos al final,desde el meu punt de vista,una partida realment aburrida xd,ma matat lestegadon al segon torn i alla sa acabat,io e tingut de jugar conservador pk els espectros no em rebentesin i ell ha anat a guarda els punts,al final victoria per ell.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 11:04 am

Avorrida pk?
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 12:11 pm

tots dos mol conservadors
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 1:01 pm

Osti, dons jo la llista de l'Arian no la trobava tant conservadora... ara... això de tots dos conservadors... es normal que si algu s'avorreix pk l'altre era conservador, pero si els dos o son... dons es una estrategia que guanya el que l'ha pensat més bé/ l'hi ha sortit més bé/ millor daus.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 2:57 pm

aviam,com he dit am una bona tirada de doncella ma rebentat lestegadon,aixo a mi ma obligat a kedarme una mika pk no tenia posibilitat de matar els espectros,ell al veure k io matrinxerava no ha arriscant(eviden) ja que fen poketa kosa i sense errors senduia la partida,es veu k la partida no ha tingut gaires coses pk no ens hem fet punts,basikament lestegadon ia val 400 xd,tal com em va dir larian,"porto partides arriscan i no manava be,avui he provat i ma funcionat",vamos k e pillat io la mala ostia de la doncella jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 3:56 pm

jijijijijijiijijijjiji a l'Arian li va agradar la meva idea! jajajajaaja doncella vs estegadon, es evident que la doncella o té bé!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 4:30 pm

jajaja aixo suposan k lestegadon tingui ld 6 pk el meu tenia 9,i en un torn va treure 8+2 i 11+2,aixi k no u tenia pas be
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 4:36 pm

bon resum de la partida giri. es va notar massa k era una partida de lliga i cap dels dos volia arriscar gaire.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 4:42 pm

sisi evidenmen tan io kom larian ens vem donar comte kuan lestegadon va caure k la mitja partida estava alla,io vaik intentar evitar la pallisa i ell aguantar la victoria,vist aixi krek k els dos vem fer un bon treball,per altre banda si k es veritat k vaik surti decebut de la partida ja ke no vem arribar ni a combatir kasi xd

PD:prat ia sas k magrada analitzar les partides xd
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 5:22 pm

ara fare de valdano del warhammer:
los dos contrincantes estaban a la expectativa, armonizando el ritmo de la partida con un factor clave k fue la eliminacion del estegadon. podriamos definir la partida con un adjetivo : "control".

jajjajajajajja
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDj Abr 29, 2010 7:06 pm

jajaja ia vess klavadisim xd
Tornar a dalt Ir abajo
Oblivion

Oblivion


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 03/12/2008
Edad : 38
Ubicació : algun lloc entre l'espai i el temps

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDv Abr 30, 2010 1:50 pm

Hey!!!

Puf, realment era conservadora...L'últim torn volia carregar, però la fundida de tumularios i la desastrosa fase de màgia em va obligar a quedar-me quiet... A més, ja et vaig comentar que jo no veia res del teu exèrcit a part de l'estegadón (objectiu num. 1) i em vaig concentrar allà!

De totes maneres, crec que has millorat (tàcticament tots ho sabem) esportivament, o almenys em va donar aquest efecte: el Giri que jo coneixia era més...mmm...no sé, "ranci" després de situacions clau (per exemple, la mort d'un estegadón).

En general, guanyat o perdut, la partida va molar força... o no?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDv Abr 30, 2010 5:39 pm

home esta kla k a la partida vem riure força,kuan anava a moure el meu mag i et pillu la doncella jajajaa,va ser el meu inconscient k la volia fer volar xd,i per lo k as comentat dons de tot sen apren,evidenmen em va fotre lo de les doncelles pero son daus i una bona tirada la te totom,desdel meu punt de vista segueixu sent igual de competitiu,magrada guañar si o si,el k pasa k mentre sigui una partida neta i els dos siguem bons jugadors la clau esta ia mes en pasarsu be,realment es lo k et vaik komentar,sobretot a tornejos,et pots trobar jugadors molt bons k tapallisen pero tumilien, i altres igual de bons k tapallisen pero tu pases be,io intentu (tan guañan com perden)ser dels segons,tot i k tambe trobo normal k la gent senfadi una mika(io am ki mes menfadu es am mi mateix ultimamen).
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDv Abr 30, 2010 5:56 pm

vas aprenen am el temps. io desde k jugo am les noves besties e apres a perdre casi a cada partida ia k crec k nomes ne guanyat 3 de 13 o 14 k e jugat.


pd: vaya puta merda renovacio k man fet.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDv Abr 30, 2010 6:11 pm

Tu prat ets el k te els collons mes grans xd,vendre un dels dos millors exercits del joc per conservar lestil,algu impresionan cheers
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDv Abr 30, 2010 6:15 pm

Prat, encara que ara potser no em creguis, fes-me cas:

A mi quan em van renovar l'exercit de guerrers del caos em vaig cagar amb la p***. Vaig estar molt de temps només obtenint derrotes i la veritat es que és aburrit. A més m van fer el canvi just després de jugar la lliga del Jalogüin on vaig fer bon paper.
Ara per ara, no hi ha dia que no em queixi de que en la meva llista no hi hagi una trista unitat del tipus furies o aulladores que tant m'estimava, però he trobat una manera diferent de jugar.
Crec que quan et renoven el codex el que has de fer és canviar el xip completament. Vull dir que molts de nosaltres, en principi, pensem que el nou codex serà el codex anterior però millorat, però en realitat el canvi és casi tant gran com canviar d'exercit!

Res, tota la parrafada va encarrilada a animar-te. Segur que trobaràs bons combos i llistes divertides i alhora competitives!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDv Abr 30, 2010 8:24 pm

Si si, estic molt d'acord amb tu Pol! les renovacions es noten molt en el estil de joc, i al principi costa molt jugar-les com sempre s'havia fet, però de ben segur que acaves pillant-li el triki a la llista i es pot aconseguir algo ben pepino! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI EmptyDv Abr 30, 2010 9:27 pm

Bueno hi fico cullerada, jeje

jo crec que el warhammer es un joc i moltes vegades ens en oblidem, jo ja en tinc casi 30 i jugo per desestressarme ( d'aqui uns anys ja ho veureu) i cada cop aprens mes i la gent a mesura que passa els anys lo que vols es passar-t'ho be aixi que encara que portis besties o caos o oscuros lo importan es passar-s'ho be i crec que aqui entrem tots i creieu que pel que diuen caos i besties amb el nou reglament passen a ser molt iteressants.

A mes jo dic que amb oscuros guanyo i m'ho passo be, pero el meu exercit es Bretonia, i mai renego d'ells ( i si algu ho fa ho pagarà per la Dama) i sempre estic disposat a anar a un torneig o treure'ls a passejar.

PD:llastima no haver vingut a la partida, jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI   PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
PARTIDA ESPERADA....ARIAN VS GIRI
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Una partida esperada...
» Partida de lliga (Arian vs Humbolch )
» Arian vs prat
» Arian Vs Eloi
» Condes Vampiro (Arian) VS Guerrers del Caos (Pol)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: