CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Coses a comprar

Ir abajo 
+5
lelo
giri
Ithilian
Humbolch
xelo
9 participantes
AutorMissatge
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDg Oct 26, 2008 11:30 pm

Us deixo la llista de les propostes k hem fet de compra pk opineu:
- Taulell 1,22x2,52 m destinat a partides 2vs2 o grans (4500 punts, jaja).
- Cadires: si es poden portar millor, si no la idesa és comprar-ne dues per cada taulell.
- Elements d'escenografia: per exemple, pack d'arbres per omplir els trossos d'herba k hi ha tenim i fer boscs nous, colines, edificis, llacs, etc. de cara a fer una campanya amb cara i ulls de cara el 2009.
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDl Oct 27, 2008 12:05 am

Cadires en tinc per Camps, el que passa es que fa un parell de setmanes que no hi he pujat, pero ja en baixare alguna
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDl Oct 27, 2008 12:36 am

jo ja us confirmare kuan podeu venir a pel taulell, llavors farien falta 2 caballets i 1 taula ke l'aguanti per sota,
tb tinc varis elements d'escenografia, 5 o 6 boscos, i 2 colines ^^

ah si, i 2 bunkers sense pintar, aixi mig cutres, pero ke fan be la seva feina XD

inga

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDl Oct 27, 2008 1:40 am

io com li e dit a no leloi tinc arbres k els purtare dema al vespre al local k tinc partida jeje,dp ia decidirem kuans boskos fem,ademes si el ithilian te boskos ens aniran de coña,em de minimitzar costos,salut!!!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDl Oct 27, 2008 10:46 am

Mmmmmm Interessant!

Jo portare (quan comensi la lliga 40K) el meu Bunker i les ruines del temple del Caos... Buajajajjaja

K per cert... la lliga de 40K començara quan revi les meves noves figuretes jijijiji
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDl Oct 27, 2008 3:35 pm

Jo diria k tb puc portar dos cadires. Ja m'ho miraré. De moment el k només comrparia seria el tablero gors.
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDl Oct 27, 2008 3:38 pm

Jo el tablero si el compreu per manresa el puc portar amb la meva furgoneta, sortira un troç pero tant es. Aixi que quan el volgueu comprar si voleu em foteu un truc
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDl Oct 27, 2008 5:59 pm

El tablero gors avui me mare em nira ha demanar el preu a aquell amic meu.

Tema cavallets de Leroy Merlin, quants en voleu que en compri? o dic pk dema o dimecres mirare de pasar-hi quan surti de la uni (que esta al costat xD) M'haurieu de dir, quants cavallets compro i de quina mida son els del local! per fer-los tots iguals!

Saluts!
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDl Oct 27, 2008 11:28 pm

Els cavallets son iguals al LM qua a Manresa, els més economics son els que tenim al local, per això no et preocupis.

Em sembla que només quedava un cavallet al local.

Depenent de les taules que al final es facin. Soposo que la taula del Prat ve amb cavallets. El Jordi va dir que la seva ja en portava.
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDt Oct 28, 2008 1:34 am

si a jordi vols dir a mi, si ke en tinc, i avui el meu pare ma dit ke la fusta ke tinc pel tauler me la puc endur tb, aixi ke ja ho tenim tot
l'unic ke pasa esek la taula de sota el tablero es massa larga, aniria be tallarla una mica


apa!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDt Oct 28, 2008 10:53 am

De quin gruix han de ser els tableros? pk el que puc aconseguir es de 0,5 cm. I fa 1,22 x 2,42 per 16 €

Saluts


Editat per darrera vegada per lelo el Dt Oct 28, 2008 10:42 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDt Oct 28, 2008 12:14 pm

depenen que sigui DM contrplacat o conglomerat

DM = 1,6cm.

Contra-placat = 1cm.

conglomerat = 1,6cm.

en conglomerat es el pitxa amb diferencia i absorvix la humitat! ... DM es molt be però aniria be que portes unes llates per que no es abonbes. Contra-placat ídem.

les cotes de 1,6 son reals perquè no existeix 1,5 es 1,6
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDt Oct 28, 2008 8:33 pm

té collons, més de 10 anys en aquest món i no tinc tablero ni caballets, ni escenografia per aportar.... com es nota que sempre he anat de prestat! XD
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDt Oct 28, 2008 9:07 pm

Jo no se de quin material es el que vaig comprar, però es de 16mm de gruix.

Si els que pots portat son de 0.5, n'ahuriem de comprar tres per poder fer 2 tableros, per que les fustes que tenim son d'atres gruixos i no ban é per poder ajuntar amb aquestes de 0.5.
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDt Oct 28, 2008 11:16 pm

depen del tamany ke volgueu fer per als tablerus, al fes mes hi ha uns bons materials per a feru, i aun preu molt assequible, crec k les meves 3 fustes em van surtir per 5 euros totes Razz
Tornar a dalt Ir abajo
eldelgas

eldelgas


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 23/10/2008
Edad : 34
Ubicació : Croàcia

Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar EmptyDc Oct 29, 2008 12:55 am

jo opino ke comprar algu de material estaria be, i em refereixos a unes colines epr exemple, pke les meves estan ia una mica rebentades pel ke vaik veure l'altre dia.. XDD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Coses a comprar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coses a comprar   Coses a comprar Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Coses a comprar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Comprar material hobby
» vende de coses ....
» Compro coses de Marines
» Busco coses de Nans
» Es vend/o es cambia coses del 40 xl fantasi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: