CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 La Isla de Sangre

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

La Isla de Sangre Empty
MissatgeAssumpte: La Isla de Sangre   La Isla de Sangre EmptyDl Ago 23, 2010 4:01 pm

Bé nois ja queden pocs dies i aprofito ja per buscar un soci,eh!! per comprar un parell de caixes i poder tenir el reglament petit, perque ja estic desllomat d'anar arrossegant aquest totxo.

No m'importa l'exèrcit amb què quedarme, més igual els skavens com els elfs.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

La Isla de Sangre Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Isla de Sangre   La Isla de Sangre EmptyDl Ago 23, 2010 4:27 pm

jo tambe busco parella de ball, que jo ja el tinc encomenat, jo em quedo els alts i busco algu que es quedi skavens i fem el canvi vs altos de la seva caixa
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

La Isla de Sangre Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Isla de Sangre   La Isla de Sangre EmptyDl Ago 23, 2010 5:01 pm

Booones Dani,
Per mi perfecte, l'exèrcit m'hes igual pq no tinc cap dels dos, així que ja em passaré pel Joguiba i l'encarregaré i ja farem el canvi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La Isla de Sangre Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Isla de Sangre   La Isla de Sangre Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
La Isla de Sangre
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» elfos isla de sangre
» Nova campanya WH Fantasy: Sangre en las Tierras Yermas
» XIII Torneo Warhammer Fantasy AEPDA "Sangre por la gloria de mi madre!" 23/7/2011

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: