CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 dijous u/o/i divendres vespre?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? EmptyDg Des 12, 2010 8:45 am

alguna anima caritativa que vulgi jugar una partideta a 6000 points.... preferiblement.... si no, donç a 3000..... pero l'important es fer una partideta..... preferiblement el dijous o el divendres al vespre....
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: Re: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? EmptyDl Des 13, 2010 11:55 pm

io si vols dijous tarda o vespre puk!!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: Re: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? EmptyDt Des 14, 2010 2:18 am

Jo em penso que el divendres, doncs finalment m'hauré de quedar aquí. Aquest cap de setmana que havia previst marxar, m'ancoro a casa.
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: Re: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? EmptyDt Des 14, 2010 9:31 am

ok... giri... per tu queda adjudicat el dijous.... a quants puntets i que portaras....?
i per tu aslan el divendres adjudicat .... digues l'hora i els punts...... i també que portaras .....jejejeje que ara tens aes....
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: Re: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? EmptyDt Des 14, 2010 7:34 pm

No,no, jo el divendres com sempre a 3000 puntets amb Elfos silvanos. Els Altos elfos els estic muntant, però encara em queda comprar unes quantes unitats (i ara com ara l'economia no està per frikades). Ja veurem si la paga extra de Nadal em permet alguna al.legria. Però em penso que fins d'aquí a un mes no podré estrenar-me com a comandant dels orelluts.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: Re: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? EmptyDc Des 15, 2010 12:12 am

io si em permets vindre am elfs pk vui provar una llista,a 3000 k lendema sa danar a clase
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: Re: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? EmptyDc Des 15, 2010 12:42 am

ok giri.... a kina hora kedem....?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: Re: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? EmptyDc Des 15, 2010 2:00 am

si vols podem kedar com sempre,a les 9,va be?
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: Re: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? EmptyDc Des 15, 2010 2:46 am

ok... giri... quedem a les 21:00h...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





dijous u/o/i divendres vespre? Empty
MissatgeAssumpte: Re: dijous u/o/i divendres vespre?   dijous u/o/i divendres vespre? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
dijous u/o/i divendres vespre?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Partides dijous/divendres vespre
» Dijous vespre
» Dijous vespre
» Dijous vespre
» Dijous vespre

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: