CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 L'aracnorok en acció!!!!

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

L'aracnorok en acció!!!! Empty
MissatgeAssumpte: L'aracnorok en acció!!!!   L'aracnorok en acció!!!! EmptyDg Mar 06, 2011 3:15 pm

el divendres a les 10:30 del matí.... l'aracnorok farà la seva primera intervenció al col.liseum!!!!
aranyota team vs giri insecticide....
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

L'aracnorok en acció!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'aracnorok en acció!!!!   L'aracnorok en acció!!!! EmptyDg Mar 06, 2011 6:26 pm

amoooh payaaaaa jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

L'aracnorok en acció!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'aracnorok en acció!!!!   L'aracnorok en acció!!!! EmptyDl Mar 07, 2011 3:41 pm

Redeu les aranyes!
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

L'aracnorok en acció!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'aracnorok en acció!!!!   L'aracnorok en acció!!!! EmptyDl Mar 07, 2011 4:30 pm

He trobat una aranya a la cuina de casa meva, el primer que he fet, possar-li un nom, Mistik. A continuació, l'he possat devant del meus guerrers del caos. He declarat carrega, ella ha decidit aguantar. He tirat 2d6 i la carrega ha sigut bona.
Com que els meus guerrers no es poden moure li he tirat agulles per cada impacte que he fet, Al comprobar la forta resistencia de l'animal/Mistik he agafat uns claus, que tenia. , i li he tirat

L' Aranya mistic a qeuda feridat i ha intentat fugir ( Literalment ). Com que el meu Hechicero sap els savers de l'enemic li he fet un peu de morco ( Literalment, el meu peu a caigut sobre la bestia). No ha quedat, ni aranya ni templo ni na!!!!!!!!!!

Conclusió: vaig preparant el pa amb tomaquet, que a la partida que fem el caos fara una farra amb l'aranya que ni els Despotats del Ogros fan!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

L'aracnorok en acció!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'aracnorok en acció!!!!   L'aracnorok en acció!!!! EmptyDl Mar 07, 2011 6:40 pm

jajajajajjajajaja increible dani,no puk para de riure xddddd

PD:no em vas dir k volies provar llista etc am guerrers akesta semana?kin dia et va be(dv al mati no k el tinc reservat al mistik i la seva araña)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





L'aracnorok en acció!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'aracnorok en acció!!!!   L'aracnorok en acció!!!! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
L'aracnorok en acció!!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» torne'm a l'acció!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: