CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Llista d'Hombres Lagarto

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
arnau_27396

arnau_27396


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 01/04/2011
Edad : 28
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDc Abr 27, 2011 3:34 pm

Aquesta es la llista que he pensat ficar-me ara que començo amb hombres lagarto. M'agradaria que em diguessiu el que he de cambiar.


HÉROES Y COMANDANTES

Mago Sacerdote Slann
Escudo de los Ancestrales (T.S.E. +4), Foco místico,
Foco corpóreo, Estado de consciencia superior,
Presencia inconmensurable,
Manos protectoras de los Ancestrales,
Tablilla Sagrada de Tepok, Báculo Canalizador. 500

Chakax
Maza de Piedra Estelar, Yelmo del Protector Supremo,
Llave de la Cámara Eterna. 335

Jefe Eslizón
Arma de mano, lanza, Veneno de la Ranita de Luz,
Armadura de la Fortuna, Escudo hechizado,
montado en terradón. 139

UNIDADES BÁSICAS

24 Guerreros Saurios
Arma de mano, escudo.
Campeón, Portaestandarte, músico. 294

24 Guerreros Saurios
Arma de mano, escudo.
Campeón, Portaestandarte, músico. 294

20 Hostigadores eslizón
Arma de mano, cerbatana. 140

20 Hostigadores eslizón
Arma de mano, cerbatana. 140

UNIDADES ESPECIALES

20 Guardia del Templo
Alabarda, arma de mano, escudo, armadura ligera.
Alto Guardián, portaestandarte, músico. 355

4 Jinetes de Terradón
Arma de mano, jabalinas. 120

UNIDADES SINGULARES

2 Grupo de cazadores Salamandra

Arma de mano, Artillero adicional 160

TOTAL 2497
Tornar a dalt Ir abajo
arnau_27396

arnau_27396


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 01/04/2011
Edad : 28
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDc Abr 27, 2011 3:45 pm

Aquest Slann té una TSE com tots els Slann, però contra hechizos té una TSE de 1+, gracies a la resistencia a la magia(3). Sap tots els hechizos d'un saber. Crec que els millors són o el de la vida (per aguantar molt) o els de la luz (proporciona als hombres lagarto la HA i la iniciativa que els falta). A més té la Tablilla Sagrada de Tepok, que li permet saber un hechizo extra (agafo la Bola de fuego).
Si pateix una disfunció, amb un 2 la evia i li pasa a un hechicer enemic.
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDc Abr 27, 2011 7:05 pm

Bon dia, jo nomes et dire una coseta, ja que tema sargantanes no ho domino ( totes son de color verd!).

Normalment a fantasy els personatges especials nomes es porten quan els dos adversari ho parlen per endevant. en els tornejos no solen deixar-los passar.

En la lliga que fem al club, com que hi ha exercits pendents de renovació, no es poden fer servir.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDj Abr 28, 2011 2:35 pm

A veure 1er l'Slann:

L'Slann amb la tablilla et dona un hechizo mes del MATEIX saber que tries, despres es CARISSIM, la tablilla i el baculo son els 2 arcanos i no poden anar junts. I FES_LO PORTA!

Per mi l'Slann normal seria :

General Mago Sacerdote Slann Porta de batalla
Escudo de los Ancestrales (T.S.E. +4), Foco místico, Foco corpóreo, Manos protectoras de los Ancestrales, Estandarte de la disciplina - 410 i vas que xutes (aquest si pilles un saber que no es vida)

General Mago Sacerdote Slann Porta de batalla
Escudo de los Ancestrales (T.S.E. +4), Foco místico, Foco corpóreo, Pergamino d'energia , Estandarte de la disciplina 400 si pilles vida.

Com t'han dit els personatges especials no sempre es deixen jugar. si vols un sauri que piqui una mica fes un escamadura amb armadura del destino i alabarda.

Els eslizones de 10 o 12 maxim ja fan, aixique parteix les 2 de 20 a 4 de 10 Wink

Les salamandres tambe partides aixi les deplegues separades i poden disparar a 2 unitats diferents.

Mira els terradones amb grups de 3 crec que ja fan el seu fet, tot i que grups de 4 tambe poden fer la feina.

L'heroi amb terradon si t'agrada pot ser divetit, tot i que jo el treuria i ficaria mes salamandres o un altre grup de terradons.

I clar si treus el chatax, intenta posar un estegadon per alguin lloc
lol!
Tornar a dalt Ir abajo
arnau_27396

arnau_27396


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 01/04/2011
Edad : 28
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDj Abr 28, 2011 3:17 pm

Vaig enviar a la Games un correu preguntant si aixo que comento de la Tablilla de Tepok es podia fer i em van respondre que si. Llavors, és que si o que no?

Els vaig preguntar:

Un mago Sacerdote Slann con la disciplina "Foco místico", y la "Tablilla Sagrada de Tepok", además de conocer todos los hechizos de un saber de la magia, ¿conocería un hechizo adicional de otro saber?

Em van respondre:

Sí, tal y como tú dices además de conocer todos los hechizos de un saber (gracias al Foco místico) conocería un hechizo adicional de otro saber (gracias a la Tablilla Sagrada de Tepok)

Te sugiero que de cara a practicar y aclarar todas tus dudas te dirijas a alguna de nuestras tiendas donde te podrán explicar todos los detalles de los reglamentos y podrás enfrentarte a otros adversarios.

Un saludo,
Venta Directa


PD: Aixo ho he copiat del correu en el que els ho preguntava
Tornar a dalt Ir abajo
arnau_27396

arnau_27396


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 01/04/2011
Edad : 28
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDj Abr 28, 2011 3:40 pm

A més, els eslizons, els tenia en unitats de 20 per un sol fet:

Tinc un amic que fa elfos silvanos, i l'unic que fa es quedar-se quiet i anar disparant. A més, a l'hora de desplegar escnografia, desplega un bosc just al mig del taulell (ja que els elfos silvanos tenen una regla que els permet posar un bosc). Aleshores, si m'apropo, el meu exercit es divideix en dos parts (cada un pasa per un costat del bosc, ja que si paso pel mig tardo més d'un torn i em llança hechizos que em fan molt mal quan estic dins d'un). Quan m'he dividit en dos parts, ve amb les unitats més fortes en combat i em carga per davant amb elles, amb els aguiluchus per darrere i amb alguna altra pel costat.
Total: em peta la unitat, ja que fuig, me la persegueix i normalment l'atrapa. Això ho fa amb totes les unitats que tinc.

La solució que he trobat és:
em poso la unitat de eslizons (20 eslis) a davant del meu exercit. Com que son hostigadors i són 20 puc agafar molt espai i em tapa tot l'exercit per davant. Alhesores, trec el jefe eslizon que va en terradon i poso un jefe eslizón amb l'estandart de batalla (que sigui el "Estandarte del Sol de Xotec") i faig aixi una unitat que em fa de pantalla amb un modificador de -3 al disparar-lis.

Estandarte del Sol de Xotec
Todos los proyectiles disparados contra la unidad desde 30 cm o menos sufren un -2 en la tirada para impactar, o -1 si disparan desde mas lejos.

Gracies a aquesta combinació, faig el meu exercit quasi invulnerable als dispars dels silvanos ja que impacten amb -6 sempre (si és a llarga distancia: -1 per llarga, -1 per hostigadors, -1 pel estandart. i si es a curta: -2 pel estandart i -1 per hostigadors). A més, gracies al mag Slann (el que dieu que he inflat a masses punts), com que sap tots els hechizos del saber de la vida, llanço piel de piedra als eslis (augmentant la seva pobra R2 a R4/ R6), i en cas que men matin algun, ressusitant-los amb Resurrección. Utilitzo la tablilla Sagrada de Tepok pq sapiga la bola de fuego, i matantlo des de la meva zona de desplegue, sense mourem amb aquest hechizo amb la seva potencia maxima. Si ve, ja mel carregare al combat

Comenteu la meva tecnica de combat, gracies.

PD: en proxims comentaris intentare no enrotllarme tant
Tornar a dalt Ir abajo
arnau_27396

arnau_27396


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 01/04/2011
Edad : 28
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDj Abr 28, 2011 9:07 pm

Bueno, igualment (com m'eu recomanat), he canviat algunes coses i la llista ma quedat aixi:



HÉROES Y COMANDANTES

Mago Sacerdote Slann
Escudo de los Ancestrales (T.S.E. +4),
Foco místico, Foco corpóreo,
Manos protectoras de los Ancestrales,
Tablilla Sagrada de Tepok,
Estandarte de Batalla
410

Saurio Escamadura
Alabarda, armadura del destino.
Montado en gélido
159

UNIDADES BÁSICAS

24 Guerreros Saurios
Arma de mano, escudo.
Campeón, Portaestandarte, músico.
294

24 Guerreros Saurios
Arma de mano, escudo.
Campeón, Portaestandarte, músico.
294

10 Hostigadores eslizón
Arma de mano, cerbatana.

70

10 Hostigadores eslizón
Arma de mano, cerbatana.

70

10 Hostigadores eslizón
Arma de mano, cerbatana.

70

10 Hostigadores eslizón
Arma de mano, cerbatana.

70

UNIDADES ESPECIALES

20 Guardia del Templo
Alabarda, arma de mano, escudo,
armadura ligera.
Alto Guardián, portaestandarte,
músico.
355

3 Jinetes de Terradón
Arma de mano, jabalinas.
90

5 Guerreros Gélidos
Arma de mano, escudo.
Campeón, portaestandarte y músico
225

Estegadón
Arco gigante.
Armas de mano, jabalinas.
235

UNIDADES SINGULARES

Grupo de cazadores Salamandra
Arma de mano, Artillero adicional
80

Grupo de cazadores Salamandra
Arma de mano.
75

TOTAL 2497
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDv Abr 29, 2011 12:24 am

Mira lo dels eslizones per aixo mateix et dic lo dels 10, sols et fa falta veure com jugen els eslizones la gent que ha jugat molt, i ho entendras Wink

I lo del SLANN NO SEGUR 100% a mes NO POTS PORTAR 2 OBJECTES ARCANS AL MATEIX PESONATGE
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDv Abr 29, 2011 1:50 am

ola io jugu am lagartijas,lslann k ta dit el humbolch es el k faik servir normalment io,lo del hechizo extra em sembla molt bestia pero tot pot ser jejeje,si jugues contra silvanos i et fregeix a tirus pk no proves de fikarte un escamadura am gelido i vuras com et rebentes els arquers am dos torns,am lajuda duna de camaleons i per petar arboreos no hi ha re millor k fikarli fok a la unitat de guardia del templo xdd
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDv Abr 29, 2011 1:51 am

mes k res tu dik pk jugu am lagartijas pero abans dakestes jugava am silvanos i et puk dir k era bastan mestre am akets malparidots del bosk,lunic k am 8a han perdut molt potencial i ia no els usu,de fet estan en venta,pero se kom frenarlos klarisimament
Tornar a dalt Ir abajo
arnau_27396

arnau_27396


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 01/04/2011
Edad : 28
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDv Abr 29, 2011 3:25 pm

yaya, aixo que dieu d'anar amb una de gelidos i petar sembla senzill, pero amb el tiu amb qui jugo no es tonto, i si veu que faig aixo em fara una emboscada i m'emboltara per tots els costats, i per davant segur que ve amb els bailarines guerreros, pel costat amb les dríades i per darrere amb els jinetes de halcon

Per aixo contra ell el millor que puc fer es avançar amb tot l'exercit junt, i protegir-me els flancs amb algunes unitats d'eslizons, l'estegadon, i els guerreros gelidos.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDv Abr 29, 2011 4:12 pm

si pero conta k un gelido mou moltisim i a sobre es un sol tiu!k es molt facil damagar,ames aket tiu es karrega una de driades tot solet
Tornar a dalt Ir abajo
arnau_27396

arnau_27396


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 01/04/2011
Edad : 28
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDv Abr 29, 2011 11:07 pm

jo en la ultima llista que he penjat tenia pensat ficar la unitat de 5 gelidos + el viejaestirpe en gelido per aconsegir una unitat brutal al xoc. Si amb el slann em trio el saber de la luz, els llanço distorsion temporal de birona i velocidad de la luz i aconsegueixo una unitat amb: 16 atacs els guerreros (F5) + 5 atacs viejaestirpe (F6) + 12 atacs gelidos (F4), on tots els atacs impacten sempre a 3+ i pots repetir la tirada per impactar. Una unitat de 20 tius de la menges practicament en un torn.

Nose, es el q tenia pensat...
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto EmptyDs Abr 30, 2011 5:10 pm

el problema es k tan de surtir els hechizos en el torn k kargues
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Llista d'Hombres Lagarto Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llista d'Hombres Lagarto   Llista d'Hombres Lagarto Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Llista d'Hombres Lagarto
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 3ª Ronda H. Lagarto Vs Chaos
» venta de enanos y hombres lagarto
» Llista torneig
» testejar llista
» LLISTA DE TORNEIG

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Dubtes reglament Fantasy-
Canviar a: