CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Un retorn molt pròxim

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Un retorn molt pròxim Empty
MissatgeAssumpte: Un retorn molt pròxim   Un retorn molt pròxim EmptyDt Maig 31, 2011 8:20 pm

Us informo que el senyor dels Nans Grombrindal i, lògicament, gran catador de cerveses ha estat un temps en la penombra enfonsat sota les més profundes muntanyes del Vell Món entervolit i ofoscat per pensaments maquiavèlics que poc han tingut a veure amb la relació del que ha succeït a l'exterior. He vist que les ganes de guerra encara estan molt vives i les aliances del bé encara perduren. Tot i així, em consta que les forces del mal perjudiquen cada dia més el món que coneixem i s'hi hauria de posar remei a base de destrals i pólvora. Els meus súbdits nans encara estan molt entretinguts fent els preparatoris de la nit més boja de l'any, on cremarem la pólvora sobrant de cada batalla. A més, hem estat entretinguts protegint bé les entrades a la fortalesa, doncs sempre hi ha algunes ciratures entremaliades que hi volen fer visites hostils. Tot i així, després de la nit del 23 de juny, tornaran a sonar els canons, aracabussos i cops de destral en alguna planura del Vell Món. Així que ja podeu tremolar, doncs aquesta data arribarà i els nans tornaran a reclamar grans batalles i fites històriques. També tinc notícies dels meus montaraços que hi ha hagut reformes positives importants en el nostre Vell Món. És una bona notícia.

Per últim, només esmentar una gran cita:
"Lluitem per defensar el nostre regne. Lluitem per defensar els nostres clans; però, el que és encara més important, lluitem per defensar el nostre honor. Mai oblidarem els torments que hem sofert i, per això, cada un dels nostres enemics pagarà amb la seva sang la que derramaran els nostres ancestres. Perquè som els fills de Grungni: sols som com roques, però units poseïm la força d'una muntanya".
El Rei Nan Alrik Ranulfsson en la defensa de Karak-Hirn.
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Un retorn molt pròxim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un retorn molt pròxim   Un retorn molt pròxim EmptyDt Maig 31, 2011 8:53 pm

devant d'aixo... nomes puc diir....: "un enan bo es un enan mort...... pero encara es molt millor un enan mig mort que et diu on trobar als seus companys"
waaaaaagh
en el mateix moment que tinguis el valor de posar un peu fara d'aquesta fortaleça... pensa que t'estaran esperant una inmensa orda verda i una inmensa plaga de rates per fer aquella famosa campanya que tenim a mitges....(si tinteresa aquet divendres el xanxua i jo estarem al local a les 21:00h... per anar escalfant motors)
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Un retorn molt pròxim Empty
MissatgeAssumpte: Ammm   Un retorn molt pròxim EmptyDt Maig 31, 2011 9:23 pm

Bien!!!! aixo s'anima!!! avere si ara q comensem a ser uns cuants li fotem gas a tope unatre cop!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Un retorn molt pròxim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un retorn molt pròxim   Un retorn molt pròxim EmptyDt Maig 31, 2011 11:39 pm

Xelo, aixo m'ha arribat a l'anima ( si es que els foscos en gastem d'aixo) i logicament espero el gran rei nan, sobretot per les seves dots de catador!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un retorn molt pròxim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un retorn molt pròxim   Un retorn molt pròxim Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un retorn molt pròxim
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Retorn progressiu des de Karak-Norn
» Retorn de les vacances
» Molt Bones!
» Unaltre retorn
» El CLUB està molt viu

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: