CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Presentació i dubte...

Ir abajo 
+2
giri
xavi_svc
6 participantes
AutorMissatge
xavi_svc




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 43

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDt Jun 14, 2011 2:40 pm

Hola a tots!

Em dic Xavi i des de fa pocs anys visc a la comarca del Bages. Navegant i navegant he trobat aquest fòrum del vostre club i he decidit registrar-me per saludar i fer una consulta ja que no conec gaire gent a Manresa i rodalies aficionats a als jocs de GW.

Primer de tot he de dir que no he jugat mai a WH ni WH40K, això sí he de dir que sóc aficionat a molts jocs de taula més enllà dels típics Euro Games "light" entre ells Blood Bowl i Space Hulk.

I ara va la meva pregunta: Només jugueu a Warhammer? O també munteu partides de jocs germans com BB i SH?

S@|uT!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDt Jun 14, 2011 5:20 pm

molt bones xavi,la veritat es que de moment només es juga a warhammer fantasy i 40k,ens han proposat altres tipus de joc pero la gent no es molt propença a enganzarsi ja que tot val molts diners i no esta la cosa per tirar coets jajaja,tot i aixo si volguesis donarnos una clases de BB o altres ves a saber,potser ens hi aficionem que aqui som tots molt frikis en el bon sentit esta cla jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDt Jun 14, 2011 5:20 pm

per cert si volguesis apendre a jugar a WH o WH40k nomes ho ha de dir!
Tornar a dalt Ir abajo
xavi_svc




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 43

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDt Jun 14, 2011 6:47 pm

Gràcies! No estaria malament aprendre, el problema es que sempre m'ha tirat enrrera el desemborssament econòmic per muntar exèrcits... entre el pis, menjar, etc... està la cosa fotuda! Per ensenyar a jugar a BB cap problema, tret que només tinc dos equips; això sí, sempre es poden muntar-portar miniatures de Fantasy a Blood Bowl i pel que fa al terreny de joc i regles les podeu descarregar d'Internet.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDt Jun 14, 2011 9:41 pm

Hola Xavi, dons la veritat es que conec a molts que juguen a BB, i es un joc molt barat, a mes de divertit, tot i que jo no hi he jugat mai, si mai vols ensenyar podriem ser uns quants que ens hi apuntariem
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDt Jun 14, 2011 11:43 pm

Benvingut,
Per mi passat quan vulguis, jo tinc moltes ganes d'aprendre a jugar a SH diuen que està molt bé.
El problema és que som un club de WH i si hi ha algú que vulgui aportar altres coses con BB, SH, Mordheim, Necromunda, etc. estem oberts a provar coses però sense oblidar que és un club de WH.
Ara mateix un altre aficionat ens ha comentat que són una colla que juguen a magic i a veure si hi hauria problema per apuntar-se i una cosa és venir a fer alguna partida de Magic amb gent que és aficionada al WH i una altre que vinguin 20 tios que nomès juguen a Magic. Sería com dos clubs dins un club i això vol dir conflicte d'interessos. El dia que vulguessim gastar diners del club per comprar escenografía per WH els de Magic els molestaria, com a exemple.
Tots anem curts de pasta, però si t'animes et podem aconsellar per buscar coses de segona mà i començar amb poqueta cosa.
Bé ja em diràs si hi ha algún reglament del SH i on el puc trobar.
Tornar a dalt Ir abajo
xavi_svc




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 43

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDc Jun 15, 2011 12:16 am

Gràcies per la benvinguda! Home, el que tinc clar es que he entrat aquí per veure si hi trobava gent més afí als "meus" jocs, ja que al ser de la mateixa marca volia provar sort. No entraria per desfer el xiringuitu a ningú, només faltava!! Més aviat tot el contrari, i si puc, intentar aportar coses.

COm ja he dit porto relativament poc al Bages, i encara que conec gent que li agraden els jocs de taula, no son dels que els hi agraden els jocs "seriosos" i llargs. De fet vaig contactar amb un membre del Club del Joc i em va explicar el tipus de jocs en els que es mouen i no em convenç, ja que per fer 4 Euro Games els jugo amb la meva xicota i els amics qualsevol cap de setmana.

Estic ficat al fòrum d'SH a nivell nacional, som una comunitat petita pero amb gent de tota Espanya, i clar no és un joc gaire extés o potser qui juga desconeix les comunitats a Internet i s'amaguen del món com si fóssin skavens!!
Amb BB passa el mateix, tot i que la comunitat és molt més amplia, aquí Manresa o rodalies no he trobat ningú per poder jugar i estic convençut que algú deu haver (i és un dels motius pels que he entrat aquí). A BCN hi ha molta gent, però clar amb les hores de feina, la xicota, l'esport, etc és complicat treure un forat per baixar expressament a BCN a jugar a res.

El manual d'SH el tenim penjat al fòrum, i si no podria te'l passar jo, cap problema! Pel BB ídem, és molt fàcil trobar-lo a la xarxa.

I res, a veure si en els propers dies (segurament ja pel mes que vé) parlem de fer una visita, tot sigui per ampliar fronteres lúdiques!!

PD: Perdó pel totxo... Sleep
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDc Jun 15, 2011 1:31 am

io mestik venen un exercit de silvanos per si interesa jajajaja(aprofitu per anunciarme xd)
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDc Jun 15, 2011 1:59 am

Ejem, ejem. Em pensava que parlant amb la gent qui més qui menys ja sabia que jo tenia un Space Hulk (que mai he fet servir, ens el vem comprar aquí a Berga per les miniatures dels exterminadors). Però qui vulgui el manual, doncs li deixo i en paus (lloguer baratet, 50€ de res, jeje).
A disposar.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDc Jun 15, 2011 10:02 am

Quan quedem per fer parti portes el SH i m'el ensenyes.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDj Jun 16, 2011 1:41 am

Molt bé (M'has de deixar 500 punts d'exèrcit més)
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDj Jun 16, 2011 4:14 pm

Xavier,si pots passar-te pel Joguiba, demana pel Sanjuan, menbre Honorable del nostre club, que ell si que coneix gent que juga a BB, jo hi he coincidit alguna vegada a la botiga.
Tornar a dalt Ir abajo
xavi_svc




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 43

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDj Jun 16, 2011 10:55 pm

Amiguitillo escrigué:
Xavier,si pots passar-te pel Joguiba, demana pel Sanjuan, menbre Honorable del nostre club, que ell si que coneix gent que juga a BB, jo hi he coincidit alguna vegada a la botiga.

Prenc nota! Moltes gràcies!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDv Jun 17, 2011 2:15 am

Per què et facis una idea si te'l trobes, l'Amiguitillo és el del xumet de dintre el carro. Fàcil d'identificar. (Però no et confonguis, és un engendre del caos, fot unes galetes...!!!)
Tornar a dalt Ir abajo
xavi_svc




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 43

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDv Jun 17, 2011 6:57 pm

Ara m'heu fet agafar por...

Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDv Jun 17, 2011 9:44 pm

Por no en tinguis mai, es l'Asland que es un exagerat... aqui la gent es bona i momes jugem amb exercits del be, sense monstres grossos, i els nostres generals son de paper de fumar... Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... EmptyDs Jun 18, 2011 5:21 am

Oi tant que si...!!! I les hidres són contes mitològics dels temps d'antuvi que ja només surten en llibres antics (Més et val venir amb uns bons atacs flamígers de força 38 i impactant a 2, o ets home mort, sagal !!!)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació i dubte... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació i dubte...   Presentació i dubte... Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació i dubte...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Presentació categoria
» dubte dimonis
» Dubte amb carga
» Dubte amb Singulars
» CARROS. Dubte sobre desafiaments

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: