CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Flames Of War

Ir abajo 
+4
Mannfred
Taquru
mistik
valten
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDt Des 11, 2012 7:04 pm

COM HO HEM DE FER PER VEURE UNA PARTIDA EN DIRECTE??
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Flames Of War - Página 2 EmptyDt Des 11, 2012 7:09 pm

Aixo aixo jo i les meves pques tropes s'ofereixen voluntaries!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDc Des 12, 2012 3:08 am

Els tigers del Joguiba ja m'els vaig apropiar jo. D'aquí a un parell de dies estaran muntats i pintats. Llestos per a l'acció!! (Clar que només tinc 5 tigers, no tinc res més)
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDj Des 13, 2012 7:48 pm

aslan escrigué:
...Clar que només tinc 5 tigers, no tinc res més

Laughing

1210 puntets els 5 Tigers!

Per a igualar-los necessito el DOBLE de tancs IS 2 o ISUs...

És de les caixes que et dóna més punts pel preu. Aquí pots veure un fil sobre aquesta llista a Wargames Spain.

Conyes apart, la veritat és que seria maco fer una partida per amor a l'art entre la Tigers Marsch i un equivalent en punts de blindats/autopropulsats soviètics. Entre Nadal i cap d'any podríem fer-la, per encetar la cosa?
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDj Des 13, 2012 9:16 pm

aslan escrigué:
Els tigers del Joguiba ja m'els vaig apropiar jo. D'aquí a un parell de dies estaran muntats i pintats. Llestos per a l'acció!! (Clar que només tinc 5 tigers, no tinc res més)

Tampoc necessites gaire mes Laughing

Flames Of War - Página 2 Kursk_logo

Recull el gua home, aixins podreu anar tastan regles, i sobretot si feu alguna aviseu bounce
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Tigers!!   Flames Of War - Página 2 EmptyDv Des 14, 2012 1:34 am

Bueno jo per para aquetes besties ho veig complicat, pero bueno am 3 shermans 1 firefly, 2 cromwels IV i 1 challenger i uns cuants at OQF 5'5 Espero poder fer alguna cosa xd
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDv Des 14, 2012 2:20 am

A partir del dia 21 quan volgueu.
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDv Des 14, 2012 11:56 am

El 17 us deixare uns regalets al local del FoW pirat
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDv Des 14, 2012 2:43 pm

el diumenge 16 matí fins allà les tres el taquru i jo estarem fent partida i si.....ho tens, pots i vols... ens passes a veure.
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDv Des 14, 2012 3:21 pm

Mannfred escrigué:
el diumenge 16 matí fins allà les tres el taquru i jo estarem fent partida i si.....ho tens, pots i vols... ens passes a veure.

A les 12 hi sereu?
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDv Des 14, 2012 4:14 pm

Hem quedat a les 9 per anar a esmorçar i després al club fins allà les 3. A les 12 hi serem segur.
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDv Des 14, 2012 9:11 pm

Oks, una pregunta, fer servir aquests llibres per fer les llistes d´exercits?

Flames Of War - Página 2 Flames-of-war-late-war-book-bundle-grey-wolf-red-bear-eastern-front-44-45-13917-p%5Bekm%5D336x294%5Bekm%5D
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDv Des 14, 2012 9:28 pm

no entenc la pregunta.

vols dir si farem servir aquests llibre?

no ho se, a warhammer hi ha reglament i cdex per cada exèrcit. a fow no se com ha de ser.

el dogged va dir que et passaria llibres per fer-nos arribar suposo que es refereia als "codex".+
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDv Des 14, 2012 11:26 pm

En realitat li passaré si no els té, però em sembla que sí que els té. De fet aquests dos que posa són els corresponents a l'Eix i aliats i URSS i aliats del gener del 44 a gener del 45. Em sembla que als Open Fire hi ha ja llistes d'exèrcits, però a aquests llibres hi ha molta més informació i llistes.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Flames Of War - Página 2 EmptyDs Des 15, 2012 1:06 am

Si com bé diu el company,en aquet joc manfred no hi han codex com a warhammer,les llistes i els costos en punts de les unitats q podem utilitzar depen de la epoca en la q volgem jugar,yo me baixat 4 llibres de inteligencia on descriuen llistes,regles i coses barias, el dia 20 o 21 en teoria amb va dir el xavi q ja tindrian la caixa del open fire a la venda jo me la pillare la semana q bé i la portare al club, aixi li donem tots un cop d'ull i si voleu fem una partida de iniciació.
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDl Des 17, 2012 7:32 pm

Bé, un col·lega m'ha comentat que tindrà els paraques i els blindats per a d'aquí a un mes, però que vol anar a una demo si s'hi fa. Jo estaré d'aquí a un mes, i llavors li fotrem canya. Aviseu si feu demos, siusplau!
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 50
Ubicació : Manresa

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDl Des 17, 2012 8:17 pm

Hola a tots, i perdoneu que irrompi al vostre fòrum així per les bones.
Jo sóc el col·lega del que parla en Dogged, i que a instància seva, apareixo per aquí per fer-me visible.
La veritat, suposo que dec tenir d'anar a l'apartat de presentacions i tot això, però com que no sóc jugador de warhammer, tampoc volia distorsionar-vos el vostre racó virtual de trobada, perquè jo per el que realment tinc interès és per FOW, de fa força temps, però semblava que fins ara a Manresa no hi havia opció de trobar ningú (tret de'n Dogged).
A diferència vostre, jo tinc la motivació pel vesant "històric" del joc, ja que fins ara no he sigut jugador sobre taula (ordinador i para de comptar).
Com diu en Dogged, m'estic fent d'entrada una companyia de paraques americans i un platoon de shermans '76 americans també, i aviat començaré a fer més unitats complementàries (artilleria, jeeps de reconeixement, enginyers...) per tal de poder tenir unes forces més versàtils i adaptar-me a diferents enemics.

Bé, que m'enrotllo molt, que em faria molta gràcia poder veure quan us lieu la manta al cap, i si us hi poseu de ple, poder-ne ser partícep.

Salut companys, i fins (espero) aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Bones   Flames Of War - Página 2 EmptyDt Des 18, 2012 1:23 am

Bones Phead, ja as fet ve de adresarte directament aqui si vols jugar al FOW.Si tot va bé el divendres ja tindre la caixa de Open fire i am lo q tinc podre jugar partides,aixi q us animo a tots a prepararun día pero fer una batalleta i començar a apendre com va aket joc!

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 50
Ubicació : Manresa

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDt Des 18, 2012 1:13 pm

Doncs accelero amb els meus paraques i la resta de l'esquadró de tancs, que m'agafi amb el màxim de material completat.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: eI   Flames Of War - Página 2 EmptyDt Des 18, 2012 5:26 pm

Quin dia us niria ve de kedar per fer una partida? i a cuants punts?
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 50
Ubicació : Manresa

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDt Des 18, 2012 5:37 pm

Jo si us llanceu, sigui a fer una demo o una partida amb més cara i ulls, si sóc benvingut m'agradaria ser-hi com a mínim per veure-la.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Flames Of War - Página 2 EmptyDt Des 18, 2012 5:43 pm

Bueno vits lo vist del club on som q vulguin i tinguin minis per jugar demoment numes soc jo, i el asland de aqui poc,aixi q si
tant u com el teu amic voleu jugar sera perfecte,aixi jo puc jugar xq tinc punts per fero no gaires pero algu en tinc,crec q soc el unic del club q te algo, proposu de jguar i q la gent q esta interesada en començar q es pasi i ens veigi,com el mandred el mistik...
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 50
Ubicació : Manresa

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDt Des 18, 2012 6:06 pm

Val, per parts:

Jo ara mateix no tinc els meus llibres d'exercit al davant, els tinc a l'ordinador de casa, però a grosso modo tinc un platoon sencer de fusellers, pintat i en bases, dels 4 que surten de la companyia. Per exemple, he de pintar i posar a les seves bases corresponents alguns morters. Sí que tinc per exemple un parell de bases fetes ja de bazooka.
Cre
Dels blindats, ara mateix, en tinc un al 90% pintat, però vist el que he trigat a fer-lo, suposo que en molt poc temps podria tenir-los tots 5 montats. Crec que tot plegat podrien ser 600 i escaig punts.
Si he d'apretar el tema, l'apretaré per tenir-ne bastants més, però he de dir que per feina i obligacions familiars, no sempre puc dedicar-hi el temps que vull, però podria arribar amb una llista força coixa als 750, crec.

En Dogged, i ja ho explicarà ell millor, té compromisos fins mitjans/finals de gener, i jo sempre depenc dels meus horaris de feina iels de la meva dona, i per tant, del "plannig" familiar, o sigui, posa data, i a veure que et puc dir.
Si vols, ho parlem per missatge privat, i així t'explico millor.
L'open fire, amb els britànics-americans va a una llista de 910 punts. Crec que això ho podria tenir per ja, ni que sigui amb part dels tancs sense montar, i alguna base sense decorar... També disposo de daus i tokkens personalitzats de la 101 americana, que se suposo que és el que estic fent en les minis (se suposa, perquè sóc força matusser pintant i emplaçant).
Volia penjar l'enllç de la llista, però no em deixa per novell al fòrum.
En seguim parlant.

Per cert, tu que tens disponible?
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDj Des 20, 2012 8:44 pm

Senyors, es presenten 4 tigers en ple funcionament (muntants i més o menys pintats).
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 EmptyDj Des 20, 2012 8:45 pm

NO són 4, són 5!!! (les matemàtiques i jo,jeje)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Flames Of War - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Flames Of War
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» LLIGA CATALANA DE FLAMES OF WAR

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: OFF-Topic-
Canviar a: