CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Informació

Ir abajo 
+22
SapoOverde
valten
daargo
Rabanasta
Lazverius
aslan
Humbolch
devoc
mistik
shakar
Kastro \m/
lictor9559
Leinad
Mannfred
Snorri
Detsu
Makario
giri
patan
Evil
Maeko
xelo
26 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDs Abr 14, 2012 6:20 pm

Buenas Devoc!

Lo primero, bienvenido, despues si un dia te pasas asi te conocemos, y nos vamos viendo.

Si lo que se quiere es pertenecer al club, lo primero es mirar si te gusta, que siempre es lo mas importante, despues una vez conocidos, y si quieres y sabes como va, te diremos el sistema de pagos ( mejor en privado) y el tema de llaves no se da isofacto, se deja pasar un tiempo de confianza, para conocer a la gente.

Un saludo coordial, y espero verte en el campo

HUMBOLCH
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDs Abr 14, 2012 8:23 pm

Si llevas Altos Elfos espero que dejes el pavellón un poco más alto de lo que lo estoy dejando yo! Ya nos veremos. Saludos!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDs Abr 14, 2012 10:08 pm

Bienvenido seas, i pa verano nos vamos todos a mallorca...
Tornar a dalt Ir abajo
devoc

devoc


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 08/03/2012
Ubicació : Manresa

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDl Abr 16, 2012 9:51 pm

Mannfred escrigué:
Bienvenido seas, i pa verano nos vamos todos a mallorca...

SI todavía no se la han vendido toda a Merkel...
Tornar a dalt Ir abajo
Lazverius




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 06/05/2012

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDg Maig 06, 2012 8:30 pm

Bones soc el Barto, el de l'antiga botiga del Jalowing. Si mi voleu voldria anar quedant amb la penya per fer unes partides!! O sigui que si els mandamases voten a favor... estare encantat de poder jugar amb volsaltres per la gloria de Sigmar!!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDg Maig 06, 2012 11:03 pm

Bones bartooo,quan dius unes partidetes vols dir k vindries algun dia a jugar o k et vols apuntar al club?
Tornar a dalt Ir abajo
Lazverius




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 06/05/2012

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDt Maig 08, 2012 12:41 am

´Tant per tant i si mi voleu ferme del club
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDt Maig 08, 2012 3:43 am

be seras benvingut sempre i crec que sera lo millor,aixi podras jugar contra totom les vegades k vulguis xd
Tornar a dalt Ir abajo
Rabanasta




Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 30/01/2012

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDt Maig 08, 2012 11:42 pm

Enveja sana des del penedès....aquest moviment i "xup xup" de gent interessada en el fantasy aqui no es veu ni de conya.......cagun deu....sort que amb la nova C-15 Vilafranca-Manresa es rapid......
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDc Maig 09, 2012 3:14 am

urii ostia k daki pok sera un mes del club!
Tornar a dalt Ir abajo
Rabanasta




Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 30/01/2012

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDj Maig 10, 2012 12:12 pm

Jejeje si m emociono massa em faig soci de masses clubs i aixo no pot ser....amb lo cara que va la puta gasolina, fuck capitalism!!!!

Pero ja sabeu que no m importa de tan en tan pujar a fer vos una visita i compartir unes partides o un Can Pitus amb qui faci falta....especialment amb el Humbolch, que quan hi anem ens fotem fins les ceies!! bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Rabanasta




Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 30/01/2012

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDj Maig 10, 2012 12:14 pm

Per cert Giri, cada cop que vaig amb vatros al Pitus em recorda l'any passat quan vam arribar a Ferrol, vam deixar les maletes i al migdia vam anar a dinar al bareto aquell proper al hotel...res, 2 o 3 tapitas.....la mare que em va parir..........
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDj Maig 10, 2012 2:30 pm

Aquest es l'esperit del autentic guarjamero!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDj Maig 10, 2012 4:06 pm

ferrol va ser increible xd,jo ja tu vaik dir,voto per anar un finde destiu a veure el sergi a la platja,platgetaa y alguna partida jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDv Maig 11, 2012 4:07 pm

ja pots comptar amb mi! Cubates, cerveses i daus!
Tornar a dalt Ir abajo
daargo

daargo


Nombre de missatges : 23
Fecha de inscripción : 18/02/2009
Edad : 38

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDg Nov 18, 2012 9:04 pm

Bones a tothom! Sóc un antic jugador i usuari d'aquest fòrum (Ariño). Segurament molts em coneixereu de fa temps. La veritat és que estic molt desconnectat de Warhammer i m'agradaria provar de reenganxar-me. Si pot ser, m'agradaria passar-me algun dia per veure el club i retrobar-me amb vosaltres. Bé, ja em direu alguna cosa! Salutacions a tothom!
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: eISS   Informació - Página 2 EmptyDg Nov 18, 2012 9:42 pm

Eiess bé bé crec q se qui ets em jugat alguna vegada al joguiva fa bastant temps,pel q necesitis aqui estem Nanu.
Tornar a dalt Ir abajo
daargo

daargo


Nombre de missatges : 23
Fecha de inscripción : 18/02/2009
Edad : 38

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDg Nov 18, 2012 11:09 pm

Moltes gràcies!!! Doncs si que haviem jugat si! La veritat és que m'ha entrat el mono de jugar un altre cop i voldria tornar-m'hi a enganxar. Hi sou gaire sovint x allà? Algun dia que m'hi pugui passar???
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDl Nov 19, 2012 9:37 am

Un Orco vol entrar al club? interessant, ja va sent hora de veure homenets verds pintats!

Si vols cada dilluns es el dia de pintura al club, si et passes aquesta nit, cap a 20H segurament ja hi trovis gent jugant, a partir de les 21H si vols podras pintar amb nosaltres.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Informació - Página 2 EmptyDl Nov 19, 2012 12:12 pm

Al post del retador trobaras gent poer kedar per jugar, i al calendear de artides veuras els horaris i dias de les partides, de tota manera tenim un "grup al whatsapp" on tb kedem per jugar i tal
Tornar a dalt Ir abajo
daargo

daargo


Nombre de missatges : 23
Fecha de inscripción : 18/02/2009
Edad : 38

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDt Nov 20, 2012 12:16 am

Eii nois! Ostres moltes gràcies! Els dilluns i dimecres ho tinc fatal per això. Els altres dies em puc escapar. Si de cas seguiré el "retador" o si organitzeu alguna partida vosaltres i em voleu avisar perfecte!
Doncs si, faig "Pielezverdez" però desde que ho han renovat tot encara no he mirat res. A veure si aquesta setmana em passo per alguna botiga i em faig amb el reglament i el llibre d'exèrcit. La meva idea és continuar amb Orcos i Goblins. N'hi ha gaires al club? Moltes gràcies per tot!!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDt Nov 20, 2012 12:43 am

dons que io sapiga nomes en tenim 1 en tema orcos y goblins de fantasy xd
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDt Nov 20, 2012 10:55 pm

un..... si... pero canyero....
Tornar a dalt Ir abajo
SapoOverde

SapoOverde


Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/12/2012

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDv Des 28, 2012 2:00 pm

Bones,

Hem dic Miquel i sóc de santpedor. Tenim un petit "club" en el que som 4 membres del mateix poble. Ara acabo de veure aquest foro y algun dia m'agradaria pasar-mi per habeure que heu montat.

Salud
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 EmptyDv Des 28, 2012 5:02 pm

Bones Miquel

Dons els dilluns al vespre fem pintura, i les partides les posem al foro, aixi que seras benvingut per que ens visiteu, i tambe hi ha dies que fem barbacoes, que tambe us podreu passar.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Informació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Informació
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Una mica d'informació

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Informació General Nouvinguts-
Canviar a: