CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Flames Of War

Ir abajo 
+4
Mannfred
Taquru
mistik
valten
8 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Flames Of War   Flames Of War EmptyDc Nov 21, 2012 1:20 pm

Bueno obru aket post per tots akells q estiguin interesat en jugar a un nou joc que es diu Flames of War, hi haura gent q ja li sona hi han uns cuants del club q no trigarem gaire a comensar a jugar, es un joc tipo warhammer 40k pero am minis mes petites i de la segona guerra mundial,el cost de les miniatures es molt mes baratu i el temps de les partides es mes curt,si algu mes s'anima estarem encantats de apendre a jugar tots junts!
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDc Nov 21, 2012 8:35 pm

jo ja fa temps que m'ho mirava.... pero com no sabia de ningú que hi jugues.... pos no tirava endevant....
Tornar a dalt Ir abajo
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDc Nov 21, 2012 11:24 pm

Jo també mi apuntu a jugar, el que aurem de vigilar es no repetirnus gaire amb els exercits, es una mica limitat i els alemans seran com els "marines" tothom els porta xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDj Nov 22, 2012 7:37 pm

El xavi del joguiba em va dir que a finals de mes sortia el reglament
Quan sapigueu com va tot i l'inversio a fer mho expliqueu i poder mhi enganxu pero sapigue que segurament seria amb nacis, jeje.
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDv Nov 23, 2012 6:34 pm

Doncs hi haurà una bona colla... Amb un col·lega fa un temps que anem preparant exèrcits per a començar, ell amb la 101 de paraques ianqui i jo amb alemanys mecanitzats i soviètics (la piconadora).

No hi ha por de repetir-se, ja que hi ha molta varietat dins un mateix exèrcit.

Per exemple, les possibilitats a escollir entre les diferents opcions dels alemanys són enormes: diferents llistes d'infanteria (divisió 715, 325, etc.), infanteria amb fortificacions, infanteria motoritzada, infanteria mecanitzada, infanteria aerotransportada, volksgrenadieren, paracaigudistes, enginyers de combat, infanteria de muntanya, infanteria de la Luftwaffe, diferents tipus de llistes de tancs (21 divisió panzer, per exemple), tancs lleugers, tancs pesants, autopropulsats, artilleria, i variants de les SS de moltes de les anteriors llistes, més les llistes especials que refereixen a unitats concretes i temporals (els diferents kampfgruppe)...

Els soviètics poden dur infanteria, infanteria de marina, guàrdies d'infanteria, tancs, tancs lleugers, tancs de guàrdies, partisans, enginyers, enginyers d'assalt, infanteria d'assalt, infanteria motoritzada, infanteria mecanitzada, autopropulsats, autopropulsats de guàrdies, infanteria penal, companyies de metralladores, artilleria, cosacs (cavalleria), paracaigudistes, etc... Em penso que ja veieu com va.

I a més hi ha finesos, romanesos, hongaresos, polonesos, americans, britànics, australians, canadencs, novazelandesos (o com es diguin), francesos, francesos de la França lliure, francesos de la França de Vichy, escocesos, brasilers, italians, holandesos, belgues, búlgars, iugoslaus, com podeu veure hi ha de tot. Les possibilitats en fer llistes d'exèrcit són infinites i les combinacions també. En efecte, el preu és molt avantatjós comparat amb GW, i el tamany de les figures fa que qui pinti bé pugui fer una feina molt eixerida, i la resta quedem tots i totes per un igual. Ocupen menys espai, i són gracioses de presentar. "Cony, això no és... un Tiger?" "Sí, en concret la versió de mitjans de la guerra..." etc.

Em penso que en Marc té uns soviètics començats. El reglament que deia en Xavi deu ser el del set d'iniciació "Open Fire", em penso que en castellà. El set porta miniatures per a fer infanteria alemanya amb autopropulsats (volksgrenadieren amb canons d'assalt StuG III, crec recordar) i paraques americans amb tancs (Shermans 76mm i Fireflies si no vaig errat). Una opció molt bona, perquè dóna la base de la llista i només caldria arrodonir-la una mica, potser artilleria lleugera i jeeps pels ianquis i algun tanc i artilleria de campanya pels alemanys. Cal dir que el set és tot en plàstic, i que hi ha força marques a més de Battlefront (l'oficial, encara que no exigeixen exclusivitat com GW), com ara Forged in Battle, GHQ o
Plastic Soldier Company. Aquesta darrera és brutal, ho treu tot en plàstic i fa ofertes amb exèrcits complets a preus sensacionals.

Per cert, com haureu pogut deduir, una persona pot fer alemanys (heer, luftwaffe...) sense necessitat de fer nazis (això seria ja fer SS). Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDv Nov 23, 2012 10:15 pm

d'això s'en diu una bona explicació, gràcies.....fas venir ganes!!!

el xavi em va dir que el mes vinent sortia un quit d'iniciació tipus blac reach o isla de sangre i em sembla que el reglament de 3ª traduit al castellà.

vaig a visitar la pagina oficial
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDs Nov 24, 2012 9:19 pm

De res!

Això que et deia en Xavier és el "Open Fire".

Voleu saber què hi ha a dins?

Val, vinga:

- Guia ràpida (per començar ja, molts diagrames i gràfics) que explica el bàsic de com disparar, moure, utilitzar el terreny i assaltar. Cal recalcar que explica el bàsic.

- Manual complet de 296 pàgines. Tot regles i escenaris. Completet, vaja. Format A5, tipus manualet Black Reach i tal. A tot color, amb diagrames i fotos a totes les seccions. O sigui, que per a explicar-te una secció de les regles et posen gràfics explicatius i fotografies de miniatures (amb terreny i tot) explicitant les regles. Com si veiessis una partida i et possessin els exemples durant la mateixa, vaja. MOLT explicatiu.

- 6 tancs Sherman V (em penso que duien un canó de 76 mm.).

- 2 tancs Sherman Firefly VC (amb un 17 pounder, crec recordar). Juntament als anteriors formen un esquadró blindat britànic, amb els Fireflies posant l'artilleria pesant).

- 32 paraques americans (un pelotó).

- 3 canons d'assalt StuG G (artilleria autopropulsada alemanya, com un tanc sense torreta, tipus Basilisk o Vindicator) que formen un pelotó de recolzament per a...

- 73 granaders alemanys (una companyia sencera) i...

- 2 canons antitanc PaK40 (de 75 mm.) amb les seves corresponents dotacions.

- Peces de terreny, objectius i marcadors de cartró (dur, encara que en 2D, ja van prou bé i sempre s'hi pot enganxar arbrets i murets de plàstic, tu).

- Peça de terreny amb un llançador de bombes volant V1, amb la V1 inclosa.

- Daus!

- Tot és de plàstic dur excepte els llibres (paper, és clar) i les peces de terreny de cartró.

En total cada exèrcit dels dos que hi ha ronda els 800 punts. Sí, tenint en compte que es juga normalment entre 1250 i 1750, està molt i molt bé. Per exemple, un jugador que faci alemanys podria afegir-hi un avió (suport aeri), un pelotó de tancs i unes peces d'antiaeris, i ja fa els 1750 punts, i tot plegat (assumint que ha venut les miniatures aliades per 30 €) li sortirà per uns 100 € amb miniatures oficials de Battlefront (si són de PSC encara menys). Si tira pel dret i compra 2 Open Fire i es ven les minis ianquis i la meitat de terreny i llibres i daus que li sobren (per exemple partint-se els sets amb un o dos col·legues), per 60 € ho té cobert.

L'avantatge de tot això és que el nivell de personalització dels exèrcits és enorme. Ja que estem amb l'exemple dels alemanys, els granaders podrien ser panzergranaders, afegint-s'hi uns tanquets per a completar la llista. Però hi ha més possibilitats. Per exemple, per als "treadheads", els fanàtics dels tancs. Ara mateix al Joguiba tenen la caixa de "Tigers Marsch" que porta a en Michael Wittmann i el seu pelotó de tancs pesants Tiger I. En Wittmann (amb el seu artiller) era per dir-ho així EL PUTO AMO dels tancs, una bèstia de paio. I em sembla haver vist un parell de caixes de companyia.

I per cert, a qui hagi vist "Hermanos de sangre" o "Salvar al soldado Ryan" li farà gràcia que les figures de l'Open Fire són paraques ianquis com els de la sèrie. Amb els 2 pelotons provinents de 2 sets, només cal completar amb una mica d'artilleria i bazookas per a convertir la llista en un gra al cul per a qualsevol rival.

Això promet...
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Flames Of War EmptyDv Nov 30, 2012 2:59 pm

Totalment d'acord am el company, jo ja e encarregat 1 caixa, pero si algu en vol comparti una altre caixa estic dispostat a kedarme els Yankis!

Qui vulgui una caixa q vagi al jokiva ma dit el xabie q de cara al día 23,24 ja les tindran.

Per lo q veig el joc es molt diferent de warhammer es molt mes tactic i es tot estrategia pura, els daus no et desideixen les partides.

Viam si us animeu nois!!
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDv Nov 30, 2012 6:15 pm

Òstres, doncs els PaK m'interessarien, suposo...

Comparant-lo amb el 40K el joc és molt més complet; el manual de regles en té d'inici a final, acompanyat d'infinitat de gràfics i fotos que els expliquen. Molt complet, comparant-lo amb un 40K que malgrat tenir el triple d'anys de vida és bastant deficient. El FoW està molt treballat, i permet de jugar competitivament amb qualsevol exèrcit fent llistes coherents.

També permet de fer llistes competitives adaptades a un estil propi o un gust particular. O sigui, que si t'agrada la infanteria, o els tancs, pots fer-te una bona llista de l'exèrcit que vulguis. I si vols la Tigers Marsch o portar una companyia de paraques, pots fer-la i tenir bones possibilitats de guanyar...


Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDc Des 05, 2012 9:42 am

A veure quan hi ha una partida per veure-ho...

Tu Doggeed no ets del club oi?? llavors deus fer les partides a casa amb els colegues. Podem quedar un dia i veniu a fer una partida al local i aixi veig com va.

Em sembla que em vendré els lagartos per fer-me un exèrcit de la Merkel.XDDDDDDD!!

¡¡¡Strüjen-Nabên!!
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Jajajaj   Flames Of War EmptyDc Des 05, 2012 12:40 pm

Be be manfred axi magrada!! as de animar al takuru jujuju jo ja tinc tropes dels Yankis,viam si podem fer una partida per saber com va el joc.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDc Des 05, 2012 2:46 pm

EM SEMBLA QUE EL TACURU ESTÀ ANIMADISSIM, A LA FACI UNA MICA DE CALAIX S'ELS PILLA. JO VAIG APURADÍSSIM DE PASTA... HAURIA DE FER UN ESTUDI D'INVERSI, JEJE... I SI VEIG QUE REALMENT EM MOLA PODER BUSCARIA CANVIAR ELS LAGARTOS PER UN EXÈRCIT DE FOW.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDc Des 05, 2012 7:30 pm

Senyors, amb el beneplàcid de vostès i la mirada de l'Eternitat que contempla les gestes dels herois deixant la seva petjada sobre el pas dels segles, les meves "panzerdivisionen" es preparen per subjugar la vella i decrèpita Europa i instaurar-hi un nou ordre que duri mil anys.
HEIL!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDc Des 05, 2012 8:44 pm

compta amb la meva ajuda.

duke nüken telefunken!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDj Des 06, 2012 12:09 am

vaja! sembla k els "aliats" ho tenim una mica dificial, pero des de Regne Unit dic: «No tengo nada más que ofrecer que sangre, esfuerzo, lágrimas y sudor».
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: EIs   Flames Of War EmptyDj Des 06, 2012 1:32 am

Bebe aixo va agafant forma!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDg Des 09, 2012 4:59 pm

dogged tu que domines el tema...

moltes unitats alemanes posa sdkf, sapss què vol dir??

i veig que les unitats porten el comemtati de early, midle o late... he deduit que significa a quina època de la guerra pertanyen, es correcte?
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDg Des 09, 2012 9:01 pm

Sonderkraftfahrzeug o SdKfz=Vehiculo para propositos especiales
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Ei   Flames Of War EmptyDg Des 09, 2012 10:12 pm

Ei manfred si aixo q as dit de early,midle o late son "epoques" cada época te el seu llibre jo me baixat el llibre del fron oriental q surt alemanys sovietics entre daltres si algui el vol q mu faigi saber ,ara estic buscan altres llibres en pdf de normandia...per poder fer llistes dels americans i tal,

Pel q veig no es poden jugar una partida amb tropes de early contra tropes de midle...
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDl Des 10, 2012 4:52 pm

Justa, encara que normalment veureu que només s'empra la denominació SdKfz pels transports blindats i vehicles semblants (variacions), com ara portamorters, llençaflames...

En efecte, Early, Middle i Late fan referència a les diferents fases en que van dividir la guerra a efectes de categories de joc, per dir-ho així. No es pot utilitzar llistes d'una època per a una altra perquè encara que la infanteria es manté normalment igual, els vehicles i l'artilleria canvien bastant. Pot ser molt frustrant per a un jugador d'Early, perquè normalment els seus canons antitanc no faran més que gratar el blindatge d'un tanc Late, mentre que els canons de Late faran pols gairebé qualsevol tanc Early.

Normalment però les llistes seran majoritàriament Late, que és on trobes les joguines més guapes: tancs Panther i Tiger i volksgranaders alemanys, Sherman Firefly i paraques britànics o Jumbos i rangers americans, enginyers d'assalt i T34/85 i IS-2 soviètics...

De llibres n'hi ha a munts, descarregables d'internet en versió pirata(ho he dit en públic?), encara que si et decideixes per un de concret val la pena demanar-lo. Per exemple el Red Bear o el Grey Wolf, que tracten respectivament l'exèrcit soviètic i l'alemany, i els seus aliats, al darrer any de guerra...

Com que veig que la penya s'està tirant bastant cap als alemanys, sospito que amb algun paraca ianqui pel mig, em sembla que enllestiré els soviètics abans...
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDl Des 10, 2012 7:04 pm

MIRA A VEURE SI T'HO POT MUNTAR PER FER UNA PARTIDA ALGUN DIA DE CARA A LA ÚLTIMA SETMANA DEL 24 AL 30 ( MENYS 25 I 26 ES CLAR) I M'ORGANITZO PER VENIR-LA A VEURE. EM MOLARIA MOLT
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDl Des 10, 2012 9:24 pm

Mannfred escrigué:
MIRA A VEURE SI T'HO POT MUNTAR PER FER UNA PARTIDA ALGUN DIA DE CARA A LA ÚLTIMA SETMANA DEL 24 AL 30 ( MENYS 25 I 26 ES CLAR) I M'ORGANITZO PER VENIR-LA A VEURE. EM MOLARIA MOLT

Aixos aixos blood guts & glory !
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDl Des 10, 2012 10:30 pm

tu alkoz em posaras al dia de los diferents divisions de la whermacht i del ianquis que també m'interessen.
tu que domines el tema bèlic.
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDt Des 11, 2012 1:37 am

La meva especialitat es el suport aeri, i aqui entren tots els objectius terrestres potencials Laughing

Jo si pogues formar-ne part, com be sap el Dogged, sense sapiguer del cert les regles, em decantaria per aixos:

Flames Of War Efimov_2


y aixos:

Flames Of War M30_02a01Flames Of War M30_02a01Flames Of War M30_02a01Flames Of War M30_02a01Flames Of War M30_02a01Flames Of War M30_02a01
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War EmptyDt Des 11, 2012 5:16 pm

Laughing

De l'Ilyushin en tinc un, i estaria bé fer-lo anar. D'artilleria, però, només en tinc d'autopropulsada. Podria ser una llàstima, però... Què hi vols fer, a mi és que m'agraden molt els

ISU 152,

Flames Of War 09012%20

Flames Of War Isu152o

els SU 100

Flames Of War 158572656

Flames Of War SD100_01

i els IS 2!

Flames Of War Is2-t34

Flames Of War Is2m

Flames Of War Is2m_berlin

Flames Of War 1274956525355

Estic desitjant que algú s'agafi els Tigers i Panzers que hi ha al Joguiba per a fotre una bona baralla de blindats. Algú s'hi anima?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Flames Of War Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Flames Of War
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» LLIGA CATALANA DE FLAMES OF WAR

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: OFF-Topic-
Canviar a: