CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 tema fred al local

Ir abajo 
+4
Snorri
lelo
giri
Gorthor
8 participantes
AutorMissatge
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: tema fred al local   tema fred al local EmptyDj Gen 15, 2009 2:32 am

akest mati mentre feien la partida el giri i el guti m'he kedat gelat. inclus am les dues estufes engegades fot tope de fred. s'hauria de mirar el tipo d'estufes k va dir l'eloi pk sino alla fot massa fred. als meus oscuros no els i importa pero ells no manen (per ara )
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDj Gen 15, 2009 4:21 am

totalmen am el prat
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDj Gen 15, 2009 12:40 pm

Ha passat el que es va dir, aixo s'hauria d'haver mirat com a regal de Nadal, i No ara que ja estem arrivan al carnestoltes... Ja que quan mes es tarda pitjor...

Amés, AMB QUINS DINERS VOLEU PAGAR-LA?? SI L'UNICA RESPOSTA AL MEU E-MAIL SOBRE ELS PAGAMENTS HA SIGUT PER PAR DEL POL I NINGU MÉS....

Era evident que era necesari una estufa, es més... el post saobre l'estufa va acavar amb una proposta meva que estava b de preu i no va rebre contestació...
Tornar a dalt Ir abajo
Snorri

Snorri


Nombre de missatges : 121
Fecha de inscripción : 04/11/2008
Edad : 33
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDj Gen 15, 2009 3:38 pm

Bufff, i tant, alla t'hi peles sigui l'hora que sigui.
Tornar a dalt Ir abajo
brutusbastus

brutusbastus


Nombre de missatges : 59
Fecha de inscripción : 28/10/2008
Edad : 31
Ubicació : manresa

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDj Gen 15, 2009 3:43 pm

dons tokara abrigarnos i ia taaa... i si aixo per l'añ k bé o fem jeje ..xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/adria_932
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDj Gen 15, 2009 5:17 pm

jo tmbe estic d'acord amb el prat, allà hi ha dies ke t'hi mors

wenu, ja direu algu sobre el tema

aDEW!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDj Gen 15, 2009 10:24 pm

A mi em sembla perfecte k volgueu comprar estufes, però primer són els diners. S'hauria de demanar si la gent està disposada a pagar més per comprar-les. Si de moment ja kosta reunir els diners del lloguer, imagineu-vos el tema estufes...
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDv Gen 16, 2009 12:35 am

No si demanar es molt fàcil... Ja vaig dir que per fer compres s'han de fer propostes i fer votacions...
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDv Gen 16, 2009 12:47 am

sincerament , a mi no em fot res pagar com un adult, si es tracta de ke amb els meus diners es millori el beenestar al club,
el ke no pot ser, eske la gent no pagui el lloguer, val que això no es tan seriu com altres clubs, però els diners els necessitem iwal


ja ho sabeu, si voleu comprar una estufa, o voleu fer algu, em tneiu aki per a contribuir amb el club, ja que a mi m'agrada molt estar al club, i vui ajudar en el ke pugui


apa


Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDv Gen 16, 2009 2:15 am

io crec k aket hivern pasariem si algu mes portes alguna estufa pk am dos no fem,el prat i io ia en vem porta una i crec k no costaria res deixarna un parell mes,sempre i kuan la gent es comprometi a cuidaru
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDv Gen 16, 2009 4:51 pm

aixo estaria b per acabar de pasar akest any.
Tornar a dalt Ir abajo
Koma

Koma


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 16/10/2008

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDl Gen 19, 2009 5:46 pm

oitan, jo tink akella k portu de tant en tant. ja demanare a kasa i si em donen permis la deixere per alla! es una semblant a la de la gerarda. muahahaha
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDl Gen 19, 2009 6:06 pm

aixo no es una estatua?bueno emmm si l koma portas la seva krek k am alguna altre ia estariem perfectes
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDt Gen 20, 2009 2:18 am

oi tan jejejejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDv Feb 13, 2009 12:56 pm

una cosa es el fred, i l'altre es la factura!!!! les estufes del giri i del koma xupen molta electricitat (la meva tambe pero no tanta). si anem curts de pasta, crec k el millor seria engegarles el menys posible. ara ja no fa tan fred (encara en fa pero no tant) i si la gent va una mika abrigada i es te 1 estufa engegada no en fa tan de fred. s'ha de mirar el tema economic pk no podem mantenir una factura de 50€ mensuals de llum !!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local EmptyDv Feb 13, 2009 3:15 pm

aaaa la meva si k gasta perooo escalfa no et kreguis,si decidim no ferla servir mes pk no fa tan fred me la endure,tot i k auriem de mirar la previsio del tems per saver si tornara el fred
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





tema fred al local Empty
MissatgeAssumpte: Re: tema fred al local   tema fred al local Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
tema fred al local
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Tema carnets del Club
» Estufa pel local
» Local i lloguer
» Futur local del CWM
» neteja del local

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: