CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 partida d'iniciacio

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

partida d'iniciacio Empty
MissatgeAssumpte: partida d'iniciacio   partida d'iniciacio EmptyDs Oct 25, 2008 1:29 pm

primer saludar-vos a tots, ja que m'acabu d'unir al club, i agrair-vos ke l'hagueu kreat, ja ke em sembla una molt bona idea.

jo soc un dels interessats en la partida d'iniciacio, ja ke fa massa temps ke no ho toco, i a part necesitu una mtivacio per anar pintant l'exercit,

us agraeixo per avançat als voluntaris de la partida d'iniciacio la vostre ajuda.


si algun nounat vol aprendre a jugar, ke em truqui, i aixi formarem un grupet, i aixi podrem concordar un dia amb els mestres per a ke ens ensenyin a tots de cop,

apa doncs era aixo,,

gràcies,

Ithilian

Pd: el meu num es 627297867


Editat per darrera vegada per Ithilian el Ds Oct 25, 2008 1:56 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

partida d'iniciacio Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida d'iniciacio   partida d'iniciacio EmptyDs Oct 25, 2008 1:39 pm

Benvingut siguis Ithilian!

Per la partida d'iniciació heurieu de proposar data i hora i ja mirariem de si es pot fer, i si no, seguir buscant dates jeje.

Si aquest diumenge (a partir de les 5 de la tarda) et vols pasar per el Club estarem alla pk tenim reunio hi haura partida, aixis ens anem coneixent una mica i veus que et embla el local.

Una cordial Salutació.
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

partida d'iniciacio Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida d'iniciacio   partida d'iniciacio EmptyDs Oct 25, 2008 1:49 pm

d'acord doncs, sere alla : D

wenu, jo no es ke necesiti partida d'iniciacio seria nomes fer una partida contra algun general, ke em vulgui refrescar les idees i les normes,

us ho agrairia, ja ke tinc ganes de triturar enemics d'ulthuan a la lliga b!


gracies,

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

partida d'iniciacio Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida d'iniciacio   partida d'iniciacio EmptyDs Oct 25, 2008 4:13 pm

Bonessss,sok un dels posibles mestres i tambe porto altos elfos,ma agradat mol la noticia de tenir un nou alt elf al club,mesk re perke aixi apart denserñarte alguns trukets i les regles noves,pots maxacar els de la lliga B en nom meu jaajjaaja Wink Very Happy ,paset pel lokal i aixi parlem,salutttttt.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

partida d'iniciacio Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida d'iniciacio   partida d'iniciacio EmptyDs Oct 25, 2008 9:09 pm

Com si no en tingesim prou amb 3 alts elfs.... ara 4 ja jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

partida d'iniciacio Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida d'iniciacio   partida d'iniciacio EmptyDg Oct 26, 2008 3:00 am

Redeu, una plaga pitgor que les rates XD
Tornar a dalt Ir abajo
eldelgas

eldelgas


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 23/10/2008
Edad : 34
Ubicació : Croàcia

partida d'iniciacio Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida d'iniciacio   partida d'iniciacio EmptyDc Oct 29, 2008 1:51 am

amb tants alts elfs això sembla la UPC, fiesta de naboooos!! jajaja

bienvenue, te habla otro alto elfo que se dispone a formar parte de tu 'grupet' para apender..
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





partida d'iniciacio Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida d'iniciacio   partida d'iniciacio Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
partida d'iniciacio
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Partida 40k
» partida al 40k
» partida pel waaaaaaaaaaaaaaaaaaagh
» partida al 40k
» amistosa 2000 puntets

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: