CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Proposta de una campanya!!!

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Proposta de una campanya!!! Empty
MissatgeAssumpte: Proposta de una campanya!!!   Proposta de una campanya!!! EmptyDg Gen 30, 2011 6:15 pm

Eisss Noiss, us agradaria organitzar una campaña???? pero algu xulu i ven currat am un mapa i tal,hi ha gent q en sap molt al club i entre tots pode podem organitzar una campaña xula am un bona historia poder aixi la gent sanimaria mes, que us assemble la idea??? L'aslan es un crac fent historias i jo no e fet may una campaña xula am partides enllazadas i tal cus semble si ens reunim i ho xerrem i aixi de pas tb fem la reunio del club q ja toka,q us assembla???

Gracies x escultarme jiji!!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Proposta de una campanya!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de una campanya!!!   Proposta de una campanya!!! EmptyDl Gen 31, 2011 4:23 am

A mi em sembla perfecte, com més transfons hi posem més al.licients hi anirem trobant.
Dues qëstions però:
La primera és que encara en tenim una de campanya engegada, hi hauríem d'enllestir aquesta (que ha anat de conya per conèixer la 8a edició) abans d'encetar l'altre.
La segona és: quants Aslans hi ha al club??
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Proposta de una campanya!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de una campanya!!!   Proposta de una campanya!!! EmptyDl Gen 31, 2011 5:09 am

Ami em sembla be pero mes endevan,la gent ja li costa prou simplement el fet de jugar que si s'ha dapendre coses noves per la campaña em sembla que si que es motivaran pero jugaran meñs pel tems.Jo acabaria aquesta i dp u discutim be xd
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Proposta de una campanya!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de una campanya!!!   Proposta de una campanya!!! EmptyDl Gen 31, 2011 3:26 pm

Bona proposta Valten.

Com dieu acavem aquesta que total ens queden poques jornades, crec que 3, mes les que no estan acavades, i si voleu mentres ja ens cuidarem de anar fent una campanya xula.

PD: d'Aslan hi ha sols un, el llenyatarie (tant per els altos que portes llenyadors, com per silvanos que ens aportes la llenya!!)
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Proposta de una campanya!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de una campanya!!!   Proposta de una campanya!!! EmptyDl Gen 31, 2011 5:36 pm

estaria bé, una campanya amb història que es pogues jugar amb un tempo diferent que el de lliga reglamentaria, així podem compajinar més pertides motivadores Very Happy

Però primer vull acabar aquesta lliga!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Proposta de una campanya!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de una campanya!!!   Proposta de una campanya!!! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Proposta de una campanya!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Membres Club Warhammer Manresa
» Tableros i caballets
» Proposta de Compra
» Proposta 2n Torneig del CWM
» Proposta de partida!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: